سوال های متداول

1روال نمونه گيری از روغن های صنعتی جهت اطمينان از کيفيت و اصالت آنها چگونه است؟
معمولا نمونه گیری از روغن هاي صنعتی در دو حالت انجام می شود: 1- نمونه گیری از روغن کارنکرده برای اطمینان از کیفیت و اصالت روغن 2- نمونه گیری از روغن در حال کار جهت ارزیابی وضعیت و کيفيت روغن لازم به ذکر است که در هر دو حالت معمولا یک نمونه یک لیتری از روغن در یک ظرف تمیز گرفته شده و توسط مسئولین فنی و در آزمایشگاهای معتبر تست می گردد و مشخصات بدست آمده از تست نمونه روغن با مشخصات استاندارد و یا مشخصات فنی مندرج در کاتالوگ تولید کننده روغن مقایسه شده و بدين صورت وضعيت کیفیت روغن توسط کارشناسان آزمایشگاه های معتبر ارزيابی و بر اساس نتايج حاصل از آزمايش ها در مورد وضعيت روغن تصميم گيری می شود. در مورد روغن های وارداتی نيز مثل روغن های شرکت شل، مطمئن ترين روش جهت تایید اصالت روغن، ابتدا چک کردن مشخصات روی بشکه و ظاهر بشکه و سپس نمونه گيری بصورت راندم از يک ياچند بشکه از يک محموله، می تواند باشد.
2مشتريان خريدار روغن چگونه می توانند محصولات و خدمات ارائه شده از سوی بازرگانی رجال را ارزيابی نموده و اصطلاحا بسنجند؟
معمولا، مشتریان جدید با تحقیق از مشتریان قبلی بازرگانی رجال و مشاهده رضایتمندی آنها و یا با دریافت خدمات مشاره فنی از اين بازرگانی به این نتیجه می رسند که بازرگانی رجال، بصورت تخصصی پاسخگوی نیاز آنها ست و می توانند از لحاظ فنی و بازرگانی به بازرگانی رجال بعنوان يک شريک تجاری معتبر، جهت تامين روانکارهای مورد نياز خود، اطمينان داشته باشند و پس از اولين خريد و مشاهده عينی عملکرد اين بازرگانی، يکی از چند صد مشتری دائمی اين بازرگانی می گردند.
3آيا در بازرگانی رجال امکان معرفی روانکار جايگزين يا يک روانکار معادل، وجود دارد؟
با توجه به تنوع بسیار زیاد روانکارها و برندهای موجود در بازار، باید در ابتدا درخواست معرفی روانکار معادل، توسط کارشناسان بازرگانی رجال بررسی شده و سپس نزديکترين روانکار معادل و در دسترس معرفی می گردد، بنابراين خريداران گرامی می توانند با کارشناسان واحد فروش بازرگانی رجال تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان در زمینه معادل یابی روانکارها بهرمند گردند.
4آيا امکان تامين روانکاری با مشخصات خاص مد نظر مشتری، بصورت اختصاصی در بازرگانی رجال وجود دارد؟
در صورتيکه مقدار سفارش يک روانکار با مشخصات خاص قابل توجه باشد، خريداران می توانند درخواست خود را همراه با اطلاعات فنی مد نظر خريدار را به واحد فروش بازرگانی رجال اعلام نمايند تا امکان تامين آن بررسی گردد.
5در بازرگانی رجال، نحوه تحويل بار چگونه است و کرایه و هزینه های حمل بار تا محل خريدار به چه صورتی مشخص می گردد؟
محل تحویل بار به خريداران محترم با هماهنگی کارشناسان بازرگانی رجال، درب کارخانه تولید کننده می باشد و هزینه حمل بار بر عهده خریدار است، لیکن جهت رفاه حال مشتریان گرامی اين امکان نيز وجود دارد که با هماهنگی با خریدار، ارسال بار توسط شرکتهای باربری رسمی و معتبر انجام شود و خريداران می توانند قبل از خرید، از برآورد هزینه ارسال بار خود مطلع گردند.
6آیا امکان خريد از بازرگانی رجال، بصورت شرایطی و مدت دار و با استفاده از چک وجود دارد؟
بله اين امکان وجود دارد و البته اعطای این تسهيلات بستگی به نوع روغن و حجم خريد خربدار و حصول شناخت کافی از خريدار دارد و در ابتدا لازم است توسط کارشناسان واحد فروش بازرگانی رجال، بررسی های لازم صورت پذيرد تا اطمينان حاصل گردد که شرايط و الزامات مشخص شده توسط امور حقوقی بازرگانی رجال برای قبول چک خريداران، محقق شده باشد.
7آیا دریافت مشاوره فنی و تخصصی ازکارشناسان بازرگانی رجال در خصوص موارد مهمی نظير انتخاب روغن، معادل سازی روغن، نحوه مصرف و موارد ايمنی و نگهداری و کنترل کيفيت روغن های خودروی و صنعتی، نیاز به پرداخت هزینه دارد؟
خدمات مشاوره فنی و تخصصی در خصوص انتخاب روغن، معادل سازی روغن، نحوی مصرف و موارد ايمنی و نگهداری و کنترل کيفيت روغن های خودروی و صنعتی و ساير موارد بصورت رايگان به خريداران محترم ارائه می گردد و اين خدمات، يکی از موارد متمایز کننده بازرگانی رجال نسبت به سایر تامین کنندگان و فروشندگان معمولی روانکارها در بازار است.
8نحوه پیگیری سفارشات خريد در بازرگانی رجال چگونه است؟
خريداران محترم می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره های ثابت دفتر و یا شماره موبایل کارشناسان بازرگانی رجال، یا از طریق شبکه های اجتماعی، پیگیر آخرين وضعيت سفارش خود باشند و کارشناسان بازرگانی رجال موظف هستند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و توضیحات لازم را به مشتریان محترم ارائه نمایند.
9آيا لغو سفارش داده شده به بازرگانی رجال امکان پذیر است؟
امکان لغو سفارش، قبل از پرداخت نقدی و ثبت سفارش وجود دارد.
10آیا بازرگانی رجال به مشتريان خود تخفیف هم می دهد؟
در صورتيکه حجم سفارش بالا بوده و پرداخت خريدار بصورت نقدی باشد، با مذاکره با مدیر بازرگانی و فروش بازرگانی رجال، خريداران می توانند از تخفیف های خوبی برخوردار شوند .
11راه های ثبت سفارش خرید در بازرگانی رجال به چه صورت است؟
جهت ثبت سفارش خرید، خريداران محترم می توانند، با برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام در واتساپ و يا تلگرام و یا از طریق کد USSB (وارد کردن کد دستوری ستاره 6651 ستاره 1 ستاره 1540 مربع) سفارش خود را به واحد فروش اين بازرگانی اعلام فرمايند.
12دريافت اطلاعات تخصصی و خدمات مشاوره فنی از بازرگانی رجال از چه طریقی امکان پذیر است؟
جهت دريافت اطلاعات تخصصی و خدمات مشاوره فنی، خريداران محترم می توانند از طریق تماس با شماره های ثابت بازرگانی و یا شماره موبایل کارشناسان فروش و ارسال پیام در شبک های اجتماعی بازرگانی رجال، سئوالات خود را مطرح نموده و اطلاعات تخصصی و خدمات مشاوره فنی مورد نياز خود را از کارشناسان تیم فنی دريافت نمايند.
13ضمانت کيفيت محصولات ارائه شده از سوی بازرگانی رجال به چه صورتی است و شامل چه مواردی می گردد؟
در مورد روغن های خارجی وارداتی، تصویر بشکه و بارکد های معرف اصالت محصول که روی بشکه ها درج شده برای خريدار ارسال می شود و در مورد روغن هایی که در پالایشگاه های کشور تولید شده اند چون خریدار مستقیما از درب انبار پالایشگاه محصول را تحویل می گيرد اصالت محصول بی اشکال و شفاف خواهد بود و جهت سایر محصولات ارائه شده برگه مشخصات فنی محصول (که به تایید بازرگانی رجال رسیده است) برای خریدار ارسال می گردد و خریدار می تواند در صورت تمایل از محصول خریداری شده بصورت راندم نمونه گرفته و برای یک آزمایشگاه معتبر ارسال نماید تا از اصالت و مطابقت کیفیت محصول با مشخصات فنی اعلام شده در برگه مشخصات فنی مربوطه، اطمینان حاصل نماید.
14آیا امکان تعویض بار سفارش داده شده وجود دارد؟
با هماهنگی با مدير فروش بازرگانی رجال و قبل از پرداخت نقدی و ثبت سفارش امکان تعویض بار وجود دارد.
15ارتباط با کارشناسان پشتیبانی فنی و تخصصی بازرگانی رجال چگونه امکان پذیر است؟
ارتباط با کارشناسان پشتیبانی فني و تخصصی بازرگانی رجال از طريق تماس تلفنی با شماره های مندرج در وب سایت و یا از طریق واتساپ و تلگرام ویا از طريق سايت های اینستاگرام و لینکدین امکان پذیر است.
16آیا امکان ارسال عکس از ظروف بسته بندی موارد سفارش داده شده و بارکد درج شده روی آنها وجود دارد؟
بله، در صورت درخواست مشتری اين کار امکان پذير است.
17نحوه ارسال نمونه روانکار به دفتر بازرگانی رجال چگونه است؟
از طریق پست یا ارسال از طريق ترمینال های مسافربری و یا مراجعه مستقيم به دفتر مرکزی بازرگانی رجال.
18درصورتيکه عدم رضایت از کيفيت محصول حادث گردد و یا در صورت اثبات اصل نبودن محصول ارسالی، آيا امکان مرجوع نمودن محصول به بازرگانی رجال و بازگشت پول خريدار وجود دارد و آیا هزينه ايی بابت این موارد دریافت می گردد؟
در صورت اثبات عدم کيقيت محصول و يا عدم اصالت آن، امکان مرجوع نمودن محصول وجود دارد و هزينه ايی هم در اين خصوص دریافت نمی شود. در اين موارد خریدار حداکثر پس از یک ماه (از زمان نشستن محصول در انبار خود) در صورتیکه مدارک معتبر و مستدلی دال بر اصل نبودن و با بی کیفیت بودن محصول ارسالی داشته باشد، می تواند بصورت کتبی علت عودت و درخواست خود جهت عودت محصول را ارسال نماید تا ادله و مدارک مربوطه توسط کارشناسان فنی در باز گانی رجال بررسی و در صورت اثبات موضوع، بدون هزینه نسبت به تحویل محصول جایگزین اقدام خواهد شد.
19آیا در صورت درخواست خريداران، امکان بازديد کارشناسان بازرگانی رجال از دستگاه ها در محل کارخانه مشتريان و ارائه خدمات مشاوره حضوری جهت رفع مشکلات مربوط به روانکارها وجود دارد؟
البته، در صورتیکه حجم خرید روانکار يک خريدار مناسب باشد ارائه اینگونه خدمات مشاوره تخصصی بصورت حضوری و در محل کارخانه خريدار مقدور است و در صورتيکه حجم خريد بالا نباشد هم خدمات مشاوره تخصصی مورد نياز از راه دور ارائه می گردد.
20آیا در تمام ساعات شبانه روز خريداران مي توانند سفارش خود را ثبت کنند؟
بله، جهت ثبت سفارش خرید، با ارسال پیام در واتساپ و يا تلگرام و یا از طریق کد USSB (وارد کردن کد دستوری ستاره 6651 ستاره 1 ستاره 1540 مربع) و يا ايا استفاده از سایت بازرگانی رجال به آدرس www.rejalco.com خريداران محترم می توانند، سفارش گذاری نمايند.
21آیا محصولات تامين شده از سوی بازرگانی رجال دارای تاييديه يا استاندارد هستند؟
بله، تمامی محصولات دارای تاييديه يا استانداردهای مربوطه هستند.
22آیا در بازرگانی رجال در خصوص نحوه استفاده از روانکار ها، آموزش هم داده می شود؟
بله، در صورت نیاز وبا هماهنگی با مدير فروش بازرگانی رجال، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی، مشاوره تخصصی و آموزش های مرتبط با انتخاب، نگهداری و استفاده از روانکارها اقدام خواهد شد.
23آیا امکان تحويل روانکار در ظروف مشتری و بنا به درخواست مشتری وجود دارد؟
بسته به نوع روانکار اين درخواست توسط کارشناسان واحد فروش بررسی می گردد و در صورت امکانپذير بودن تخفیف بیشتری نيز به خريدار تعلق می گیرد.
24آيا در فاکتورهای بازرگانی رجال مبلغ ارزش افزوده درج می گردد؟
بله، طبق قوانين جاری کشور 9٪ ارزش افزوده در فاکتورها درج می گردد.
error: Content is protected !!