تأثیر رنگ بر عملکرد گریس های روان کاری
تأثیر رنگ بر عملکرد گریس های روان کاری
آوریل 1, 2020
مفاهیم روانکاری
مفاهیم روانکاری
آوریل 2, 2020

نمایندگی روغن بتیس

نمایندگی روغن بتیس

نمایندگی روغن بتیس

شرکت بازرگانی رجال نماینده انحصاری روغن بتیس در کشور است. این شركت يكی از تامین کننده های روانکارهای صنعتی و خودرویی در كشور ،معتقد بوده که علم ، تجربه و تخصص باید این قابلیت را داشته باشند تا به بهترین شکل در خدمت قرار گیرند . از همین رو از بدو تاسیس شرکت با طرح ریزی استراتژی توسعه محور و انتخاب محصولات با کیفیت و جامع و نیز گردهم آوری تیمی متخصص ، پویا و متعهد ، شرایطی را بوجود آورده است تا به دور از اغراق ها و شعارها ، موجبات خشنودی هر چه بیشتر مشتریان ، که شرکای حقیقی و همراهان همیشگی موفقیت های شرکت هستند را فراهم آورد.

روغن موتور 12000

روغن موتور 12000 روغنی چند درجه ای (مالتی گرید) است که با بهره گیری از مرغوبترین روغنهای پایه های سنتزی و معدنی و همچنین مواد افزودنی ویژه جهت استفاده در انواع موتورهای بنزینی و دیزلی (توربو شارژ) مطابق با سطح API: SL/CF تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 4.5 و 4 لیتری جهت محصول 20W50 و در بسته بندی 3.5 و 4 و 5 لیتری جهت محصول 10W40 عرضه می گردد.

روغن موتور 9000

روغن موتور چند درجه ای است که با بهره گیری از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی مناسب برای استفاده در موتورهای بنرینی و دیزلی (سوپرشارژ) مطابق با سطح کارایی API:SF/CC تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 1 و 3.5 و 4 و20 و 208 لیتری جهت محصول 20W50 عرضه می گردد.

روغن موتور 6000

روغن موتور 6000 روغنی تک درجه ای (موتو گرید) است که با بهره گیری از روغن پایه و موارد افزودنی مناسب برای استفاده در موتورهای بنزینی و دیزلی سبک جهت کارکرد در شرایط معمول عملیاتی با سطح کیفی API:SC/CC تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 1 و 4 و 20 و 208 لیتری جهت محصول 40 و 50 عرضه می گردد.

روغن موتور D7000

روغن موتور دیزلی است که با بهره گیری از روغن پایه مرغوب و موارد افزودنی مناسب برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و سوپر شارژ مطابق با سطح کارایی API:CD تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 20 و 208 لیتری جهت محصول 50 عرضه می گردد.

روغن موتور CH4

روغن موتور دیزلی است که با بهره گیری از روغن پایه مرغوب و موارد افزودنی مناسب برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و سوپرتوربو شارژ مطابق با سطح کارایی API:CH4 تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 20 و 208 لیتری جهت محصول 20W50 , 15W40 عرضه می گردد.

روغن هیدرولیک (HL)

تهیه شده از مرغوبترین موارد اولیه، روغن هیدرولیک HL برای افزایش طول عمر ماشین آلات محافظت سیستم در مقابل خوردگی و اکسیداسیون طراحی و تولید شده است. این محصول برای است استفاده در پمپهای پیستونی و دوار مناسب بوده و در محدوده دمایی وسیعی قابل استفاده می باشد. روغن سری HL بنحوی طراحی شده است که ویژگیهای کیفی خود را در شرایط دشوار عملکرد حفظ نموده و نیازهای صنایع مختلف از یک روغن هیدرولیک مناسب را برآورده می سازد.

این روغن در بسته بندی 1 و 4 و20 و 208 لیتری جهت محصول هیدرولیک 68 عرضه می گردد.

روغن دنده خودرو ساده(GL1)

این محصول با استفاده از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی فشارپذیر و ضد سایش جهت مصرف در گیریبکسهای صنعتی تحت شرایط عملیات سخت و بر اساس سطح کیفی API GL1 تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 1 و 4 و20 و 208 لیتری جهت محصول 140 عرضه می گردد.

روغن دنده خودرو (GL4)

تولید شده از مرغوبترین روغن پایه و مواد افزودنی ویژه EP به منظور تحمل در برابر فشار بالا جهت مصرف در جعبه دنده های دستی ( غیر اتوماتیک) تحت شرایط عملیات متوسط تا سخت مطابق با سطح کیفی GL4 تولید گردیده است.

این روغن در بسته بندی 1 و 20 و 208 لیتری جهت محصول 85W90 عرضه می گردد.

ضد یخ _ ضد جوش Antifreeze, Antiboil

ضد یخ بتیس ولید شده بر پایه اتیلن گلایکول و با استفاده از بهترین مواد افزودنی آلی بعنوان ماده ضد خوراکی، ضد یخ و ضد جوش جهت استفاده در سیستم خنک کننده خودروها و موتورهای با فعالیت سبک تولید گردیده است. از آنجایی که مهم ترین وظیفه ضد یخ، محافظت از خوردگی در موتور بخصوص در فصل های گرم سال است وجود آن در موتور در تمام طول سال اهمیت بسیاری زیادی برای حفظ دوام موتور دارد.

این روغن در بسته بندی 1 و 4 و 20 لیتری عرضه می گردد.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید روغن صنعتی و خودرویی میتوانید با شرکت بازرگانی رجال تماس بگیرید و از راهنمایی و تجربه ای مشاورین این شرکت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!